NC clima
Компанія кліматичної техніки NC clima
Інноваційність та технологічний прогрес безперервно змінюють наше життя, іноді порушуючи встановлені стереотипи, змінюючи світ навколо нас. Усе почалося з угоди, укладеної на початку 2024 року між компанією NC Clima та Hyundai. Що передбачало співпрацю в галузі інноваційних технологій для кліматичної техніки та розширення асортименту продукції.
Внаслідок цієї угоди було прийнято рішення переглянути стратегію компаній, що призвело до оновлення всередині організацій та проведення ребрендингу. Таким чином, бренд Neoclima було перетворено в NC Clima, який тепер представляє собою бренд, готовий до відчайдушних кроків, що прагне до досягнення більш високих цілей.
Одним із важливих аспектів цієї співпраці є відсутність будь-яких зв'язків з країною-агресором, що підтверджує позицію як Hyundai, так і NC Clima.
Ребрендинг дозволив NC Clima розширити свою географію діяльності, виходячи за межі України та починаючи постачати свою продукцію на міжнародні ринки.
Не лише зміна назви
Компанії вирішили розширити свої можливості шляхом виробництва різноманітної кліматичної техніки, такої як:
✅ Побутові кондиціонери;
✅ Мульти-спліт системи;
✅ Напівпромислові кондиціонери;
✅ Зволожувачі/очищувачі повітря;
✅ Осушувачі повітря;
✅ Теплові насоси;
✅ Комбіновані системи для гарячого водопостачання.
Варто відзначити, що модернізація стандартних систем дозволила знайти нові, високотехнологічні рішення, які забезпечать оптимальну систему опалення, гарячого водопостачання та кондиціонування за доступними витратами та без складного монтажу.
Комбінація зовнішнього блоку та спеціального модуля може перетворити систему у тепловий насос.
Комбінація зовнішнього блоку і спеціального баку може забезпечити повноцінне гаряче водопостачання та кондиціонування.
NC Clima, як повноцінний бренд кліматичної техніки, готовий задовольнити будь-які потреби з покращення мікроклімату приміщень незалежно від їх типу та площі.
Нагадаємо:
Бренд NEOCLIMA був введений на ринок СНД у 2007 році завдяки спільним зусиллям міжнародних інвесторів з метою створення продукту високотехнологічного рівня, що перевершує наявні аналоги.
Ідея бренду NEOCLIMA закладена в його назві - NEO, що означає новий, інноваційний, та CLIMA, що асоціюється з кліматом і атмосферою, які оточують нас.
У 2012 році NEOCLIMA отримав премію "Бренд року 2012" в Україні в номінації "Бездоганна якість".
У 2013 році NEOCLIMA стала частиною Британської Інвестиційної Групи та розпочала постачання побутової техніки по всьому світу. У той же рік розпочався процес ребрендингу, що включав розширення продуктового асортименту та оновлення модельного ряду.
У 2014 році був змінений слоган на "ЯКІСТЬ КОЖНОМУ", а в 2016 році було оновлено логотип.